Vodeća prevoditeljska agencija u Hrvatskoj, Sinonim d.o.o., širi svoj tim i traži uredskog administratora za rad u uredu u Osijeku!
Kao uredski administrator bit ćeš zadužen za obavljanje svih administrativnih i uredskih poslova. Tražimo odgovornu, pouzdanu osobu s visokom razinom organizacijskih vještina.
Odgovornosti:
- primanje klijenata u uredu
- telefonska i online komunikacija s klijentima
- primanje i otpremanje pošte
- pripremanje dokumentacije za ugovore, natječaje i slično
- izrada ponuda
- uvođenje, razvrstavanje i dostava spisa
- pružanje administrativne potpore cijelom uredu
Kvalifikacije:
- 2 godine iskustva u uredskom poslovanju
- izvrsne vještine organizacije
- izvrsne vještine govorne i pismene komunikacije na hrvatskom jeziku
- odgovorna i pouzdana osoba
- dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- srednja stručna sprema
Što nudimo:
- izvrsne radne uvjete
- konkurentna primanja
- odličnu atmosferu i timski rad
Vjerujemo kako ćeš svojim znanjem i iskustvom pomoći daljnjem radu i razvoju naše tvrtke, kao i cijele prevoditeljske industrije, zato čekamo tvoju prijavu sa zamolbom i životopisom na posao@sinonim.hr.
Pridruži se našem timu i postani dio uspješne priče iz srca Slavonije!
Rok za prijavu: 21. 6. 2021.