Na dan u prosjeku vidimo oko 5000 različitih reklama i marketinških poruka. 5000! No već smo se toliko naviknuli da se većina nas na njih niti ne osvrće. Zašto? Zato jer nas „ne diraju“ odnosno oglašivači se nisu uspjeli povezati s nama. Upravo zbog toga većina (dobrih) marketinških strategija danas naglašava važnost sadržaja, a njegov je glavni dio – copywriting.
Dobra priča, što je glavni zadatak copywritinga, potencijalnim klijentima nudi kvalitetan i koristan sadržaj koji će ih informirati, educirati i zabaviti te na taj način u njima stvoriti potrebu/želju za proizvodom ili uslugom. Tako ne samo da će prodati proizvod, već će postati dio identiteta kupca koji se može poistovjetiti s onime što proizvod i/ili usluga poručuje. Na taj način dobivate vjernog kupca i ambasadora brenda, što je konačni cilj.
Za dobru priču potreban je vješt copywriter. To je osoba širokoga općeg znanja, maštovita i vrlo dobra u traženju informacija, a uz to ima vokabular i gramatiku u malom prstu. Nekoliko takvih skriva se u Sinonimu.
No kako bi vaša priča pronašla put do onih koji je trebaju čuti, copywriter mora paziti i na SEO (Search Engine Optimization) – ključne riječi koje će vašu publiku i potencijalne kupce dovesti upravo na vašu stranicu. S druge strane, mnogi copywriteri toliko su usmjereni na pisanje za SEO da zaboravljaju da na kraju ipak pišu za osobe, a ne za algoritme koji bi ih mogli smjestiti na vrh Google tražilice. Ne umanjujte važnost sadržaja i njegov utjecaj na SEO. Neće vam pomoći dobar organski rezultat na tražilici ako je njegov sadržaj nerazumljiv potencijalnom kupcu i prepun ključnih riječi koje nisu smisleno povezane.