COPYWRITING

Na dan u prosjeku vidimo oko 5000 različitih reklama i marketinških poruka. 5000! No već smo se toliko naviknuli da se većina nas na njih niti ne osvrće. Zašto? Zato jer nas „ne diraju“ odnosno oglašivači se nisu uspjeli povezati s nama. Upravo se zbog toga većina (dobrih) marketinških strategija danas vrti oko sadržaja, a njegov je glavni dio – copywriting.

Dobra priča, što je glavni zadatak copywritinga, potencijalnim klijentima nudi kvalitetan i koristan sadržaj koji će ih informirati, educirati i zabaviti te na taj način u njima stvoriti potrebu/želju za proizvodom ili uslugom. Tako ne samo da će prodati proizvod, već će postati dio identiteta kupca koji se može poistovjetiti s onime što proizvod i/ili usluga poručuje. Na taj način dobivate vjernog kupca i brend ambasadora, što je konačni cilj.

Za dobru priču potreban je vješt copywriter. To je osoba širokoga općeg znanja, maštovita i vrlo dobra u traženju informacija, a uz to ima vokabular i gramatiku u malom prstu. Nekoliko takvih skriva se u Sinonimu.

No kako bi vaša priča pronašla put do onih koji je trebaju čuti, copywriter mora paziti i na SEO (Search Engine Optimization) – ključne riječi koje će vašu publiku i potencijalne kupce dovesti upravo na vašu stranicu. S druge strane, mnogi copywriteri toliko su usmjereni na pisanje za SEO da zaboravljaju da na kraju ipak pišu za osobe, a ne za algoritme koji bi ih mogli smjestiti na vrh Google tražilice. Neće vam pomoći dobar organski rezultat na tražilici ako je njegov sadržaj nerazumljiv potencijalnom kupcu i prepun ključnih riječi koje nisu smisleno povezane.

Google_ranking_algoritam_HR (1)

Pronađite copywritera koji razumije ljude i koji će koristiti naslove, fraze, riječi i rečenice koje će vašu publiku potaknuti na akciju i čiji će se tekstovi rado dijeliti na društvenim mrežama. Kada nađete onog pravog, ne puštajte ga! Vaš sadržaj tada će sam razviti novu vrijednost i dovesti nove klijente koji će vam vjerovati, a tada se morate potruditi da to povjerenje zadržite.

Osim toga, stručan copywriter može vam smanjiti troškove digitalnog oglašavanja. Istraživanja su pokazala da tek između 2 i 4 % ljudi koji pretražuju internet u potrazi za proizvodom ili uslugom klikne na reklame koje su obično u prvih nekoliko rezultata pretraživanja. Ostatak se odluči za prvi organski odnosno neplaćeni rezultat. Kada razmislite, radite li to i vi? Vjerojatnije je da ćete vjerovati nečijem mišljenju na forumu nego plaćenoj reklami određene tvrtke.

Budući da nam je ured pun jezičnih znalaca, tekstovi naših copywritera otporni su na pravopisne i gramatičke pogreške jer lektori prođu kroz svaki tekst koji izađe iz Sinonima. Sve kako bi našim klijentima osigurali vrhunsku kvalitetu usluge i pomogli im postići njihove poslovne ciljeve.

Bilo da smatrate da niste dovoljno maštoviti, nemate vremena ili se jednostavno ne želite time zamarati, naša ekipa rado će preuzeti kreativno ili stručno pisanje reklama, sadržaja za mrežnu stranicu, blogove, razne objave ili članke.

Postanite dio naše uspješne priče i prepustite nam pričanje vaše!