Svi su na netu: sudjelovali smo na radionici „Važnost digitalnog marketinga u razvoju poslovanja”

Jučer, 25. siječnja, ekipa Sinonima sudjelovala je na radionici “Važnost digitalnog marketinga u razvoju poslovanja”. Već znate koliko se volimo družiti s vama na društvenim mrežama i dijeliti svoje iskustvo, savjete, fotografije i zanimljivosti iz svijeta jezika i prevoditeljske industrije te trenutke iz „četiri zida” našega ureda. Zato je ova radionica bila odlična prilika za dodatni razvoj i učenje, kao i upoznavanje drugih uspješnih poduzetničkih priča.

 

Sadržaj kao okosnica digitalnog marketinga

Iako je digitalni marketing mnogo više od mrežne stranice, društvenih mreža i sadržajnog marketinga, upravo su ove tri teme bile fokus radionice. Već smo pisali o tome koliko je važno stvarati sadržaj namijenjen ciljanoj publici. Jučerašnje predavanje još jednom je pokazalo kako je upravo (dobar) sadržaj, uz korištenje dostupnih tehnoloških inovacija, pravi put do srca publike. U marketingu se to može pratiti kroz engagement, odnosno koliko se pratitelji uključuju u objave određene tvrtke. Što je objava zanimljivija i relevantnija za pratitelje, to će i njihov angažman biti veći.

Uz to, oglašavanje na digitalnim platformama može se vrlo lako mjeriti, usmjeriti prema određenom tipu potrošača te mijenjati u skladu s ostvarenim i željenim rezultatima.

73 % korisnika u Hrvatskoj informacije traži upravo putem online medija, dok se za klasične medije odlučuje njih 21 % . Stoga ne čudi informacija da oko 88 % tvrtki koristi Facebook u svom poslovanju te pridaju sve veću pažnju oglašavanju na društvenim mrežama.

 

Kako to radimo u Sinonimu?

“U Sinonimu smo od početka prepoznali važnost digitalnog marketinga, koja je tijekom godina postajala sve veća i veća. U našoj je industriji on posebno važan jer se veliki dio poslovanja odnosi na suradnju s agencijama i tvrtkama iz inozemstva. Digitalni marketing odličan je način da vide s kim surađuju i bolje se upoznaju s našim uslugama”, rekao je nakon konferencije naš direktor Igor Jurić, inače i sam veliki zaljubljenik u tehnologiju i marketing.

Tako, osim blogova, novosti i ostalih informacija na našoj mrežnoj stranici, Sinonimce možete pratiti i na Facebooku, Instagramu i LinkedInu. Trudimo se ponuditi vam kvalitetne i zanimljive objave koje će vam pomoći nešto naučiti, informirati vas i zabaviti. Uz to možete pratiti naš rad, događanja i upoznati srce Sinonima – naše zaposlenike!

 

Radionicu “Važnost digitalnog marketinga u razvoju poslovanja” zajednički su organizirali Poduzetnički inkubator BIOS, Centar za poduzetništvo Osijek i Mreža žena. Pokrovitelj događaja bilo je Veleposlanstvo Sjedinjenih Američkih Država u Republici Hrvatskoj.

Koja je vaša najdraža društvena mreža i koliko vremena provodite pretraživajući internet? Kakve vas teme zanimaju? Ima li nešto o prevođenju što vas zanima, a niste uspjeli naći na našoj stranici?

Ivona Mikić

Ivona je magistra kulturologije i medijske kulture s internacionalnim iskustvom, a u Sinonimu je zadužena za marketinšku strategiju tvrtke, vođenje društvenih mreža te komunikaciju s domaćim i internacionalnim klijentima. Rekreativno se bavi sportom, voli kriminalističke romane i ima nezdravu opsesiju dokumentarcima o velikim bijelim psinama.

Više postova

Komentiraj